На курсах графічного дизайну підліткам частіше розповідають про шляхи до успіху – до власного працевлаштування, вдалого початку фріланса тощо. Але й про помилки забувати не слід. Розберемо п’ять найгірших помилок в дизайні маркетингових матеріалів, або у верстці.
Дизайн відіграє важливу роль для успіху вашого контенту. Задовго до того, як клієнти прочитають слова, які їм адресовані, читачі почнуть судити про цінність вашого вмісту за його зовнішнім виглядом.
І тут є кілька найпоширеніших помилок графічного дизайну та способів їх уникнути:

1. Надмірне використання кольору
Надмірне використання кольорів лише роздратує читачів, які друкують ваши макети на принтерах. Намагайтеся уникати фонових кольорів та підкладенних малюнків позаду тексту. Крім того, що на друк таких текстових сторінок піде багато краски, існує ще естетична складова. Яскраві кольори можуть відволікати від суті. Або роблять суміжний текст важким для читання. Нарешті, кольоровий текст часто гірше сприймається, ніж чорний текст на простому білому тлі.

2. Довгі строки
Багато книг та листівок важко читати, оскільки текст поширюється нерозривним рядком по всій сторінці. Від лівого краю до правого поля. Але довгі строки важко і втомливо читати. Крім того, буває, що отримані лівий і правий поля дуже вузькі. Пробіл по краях сторінок забезпечує місце відпочинку для очей читачів і підкреслює сусідній текст.

3. Невідповідний шрифт
Існує три основні класифікації шрифту: Декоративний, Серифний і Sans Serif.
- Декоративні шрифти, такі, як наприклад Broadway або Constantia, сильно стилізовані та чудово підходять для привернення уваги. Вони сумісні з химерними логотіпами, плакатами або рекламними зображеннями. Використання цих типів шрифтів має бути обмежено ролями – упаковкою, постерами, графічними макетами, тобто там, де зображення важливіше, ніж читабельність.
- Шрифти із зарубками, такі як Times New Roman та Garamond, ідеально підходять для читання. У зарубках, або оздоблювальніх штрихах по краях кожного символу, створюється унікальна форма кожної букви. Саме вони й привертають очі читача від букви до букви.
- Шрифти без засічок, такі як Arial та Verdana, гранично зрозумілі. Їх чистий, простий дизайн допомагає читачам розпізнавати слова з великої відстані, саме тому вони використовуються наприклад для вивіски на шосе. Набір шрифтів без засівок часто використовується для заголовків та підзаголовків у поєднанні з зарубковими шрифтами для основного тексту.
Невірний розмір шрифта
Якщо заданий розмір є занадто великим, наприклад, у 18-20 пунктів, ви не можете помістити достатньо слів у кожному рядку, щоб читачі могли зручно перебирати текст очима. І навпаки, деталі, які допомагають читачам ідентифікувати кожний елемент тексту, втрачаються, коли шрифт заданий занадто малим. Читання занадто малого тексту також вимагає занадто багато рухів очей зліва направо на кожній лінії. Це спричиняє напруження очей з часом. Найбільш популярний і читаний розмір типу – 12 пунктів для загальних випадків.

4. Складно читаються заголовки
Заголовки повинні мати сильний контраст із текстом, який вони супроводять. У читачів не повинно виникнути проблем з їх пошуком чи читанням. І ніколи не встановлюйте заголовки повністю усіма великими літерами. Насправді це робить їх важче для читання, ніж заголовки, встановлені в поєднанні великих і малих літер.

5. Вдови та сироти (висячі рядки)
Висячі рядки — це одна або кілька рядків c абзацу, які виявилися на початку або в кінці сторінки. Велика частина абзацу при цьому знаходиться на попередній чи наступній сторінці. У професійній сфері подібного явища намагаються уникати.
Найгірший сценарій виникає, коли підзаголовок опиняється сам у нижній частині сторінки, ізольовано від введеного за ним абзацу. Який в свою чергу з’являється у верхній частині наступної сторінки. Програмне забезпечення для верстки дозволяє автоматично “прив’язати” підзаголовки до тексту, який йде за ними. Переконайтеся, що ви використовуєте цю функцію.
Коли хтось вперше розглядає ваш макет, протягом декількох секунд він або відчує сяйво задоволення або почуття розчарування. Читачі перевіряють обкладинку і дивляться на текст, а потім або кажуть: “У-у-у це ще один важко читаний текст” або “Ого! Це виглядає справді чудово!”. Чи буде ваш книга, макет чи світлина привертати увагу, на яку вона заслуговує? Чи прокладає вона шлях для майбутніх продажів, або (найгірший сценарій) миттєво видаляється та відкладається? Це значною мірою залежить від її дизайну.
Please take a look at the internet sites we stick to, which includes this a single, because it represents our picks in the web. Dorothea Stu Ja
Right away I am going away to do my breakfast, after having my breakfast coming over again to read other news. Kylynn Gawain Jung
Pretty! This has been an extremely wonderful article. Thanks for providing this information. Mercy Tadeo Edric
Wow! This blog looks exactly like my old one! It’s on a entirely different subject but it has pretty much the same layout and design. Excellent choice of colors!| Bette-Ann Bailie Kassie